Pages

Friday 23 December 2011

Pengalaman Hari Pertama Menjadi Blogger



Hari ni aku nak ceritala serbe sedikit hari prtama jadi blogger . Rasenya takla teruja @ gumbira tapi yela aku buka belog nie pun saje-saje penuhkan hari yg penuh suasana dengan kebosanan . Almaklum baru je habis form5 . Sape je tak gumbira ngan 'kebebasan'  selepas hampir 10tahun duk terperap kat dlm kelas mndengar omelan & bebelan cikgu . Tapi itulah hari yg tak dapat aku lupekan sebab ngan omelan & bebelan cikgu lah aku dapat semangat nak belajar untuk mencapai ape yg aku inginkan . Okey, berbalik ngan citer prtama tadi , aku agak konfiuses nak buka belog yg prtama kalinya nie sebab macam-macam hal nak kene buat . Hasil belog nie pun atas prtolongan anak-anak sedare aku yg lebih muda . Huhu , perasaan yg lebih tua mestila rase malu . HAHAHA . Kan nak belajar , umur bukannya penghalang . Tadi punya hal nak kene buka google lah nak cari itulah inilah semata-mata nak 'perfect'kan belog aku yg memang tak osem langsung pun . Nak buat belog nie pun sebenarnya nak kene amik masa 1/2 hari agaknye baru jadi betul-betul AWESOME . Tapi aku nie jenis simple mimple je nak buat sesuatu benda . Kalau macam-macam yg melekat kat belog nie aku rase mcm sampah yg tak terbuang pulak . MENYEMAK ! HEHE . Aku nie kekadang mulut pedas sebab terlebeh cili tapi sebenarnya hati aku masih ade taman yg berbunga #ayatakunimemangtakbolehblalangsung . Iyela kan manusia  tak kan pernah puas dengan segala benda yg diinginkan . Tapikan korang rase ade perlu nak dititiktambahkan tak dlm belog aku yg tak menarik ni ? korangkan terlebeh terer dpd aku mestilah korang tau kan ;)

sekian , wassalam

#jumpalagi



No comments:

Post a Comment