Pages

Monday 26 December 2011

Tweet Twitter



Bersua kita kembali . Aku tak terupdate 'status' kat belog sebab aku tak taula nak cerita pasal ape . Tapi pd malam yg penuh dengan keasyikkan ini aku nak cerita serba serbi pasal twitter ni . Okeylah dengan jujur yg datang dpd sudut hati aku yg tak boleh nak dirobek lagi nie nak cakap yg aku bolehla dikatakan ketinggalan zaman pasal twitter . HAHA . Aku tau tak kelakar pun so tak payah pura-pura senyumm .. tu tu tu aku nampak ukiran senyuman korang tuh kat aku !! terima kasih! LOVEKORANGMORE :) 

Aku ada acc twitter sejak aku form3 kot tapi aku jarang sangat buka acc aku tuh sebab .. sebab AKU TAK RETI NAK GUNA!! memang sejujurnya la . Aku nie kolot sngt kot sebab zaman sekarang artis-artis tak kire dlm @ luar negara mesti ade acc twitter so aku pun mengade-ngade la nak buat twitter eventhough aku tak tahu sepatah hape pun yg ade kat kat twitter tuh then aku berhasrat dpt chat dengan dorang lebih dekat dpd kat FACEBOOK .  Aku tak terpikir la pulak yg twitter nie tak macam FB yg penuh dengan notifications yg mengarut-ngarut so aku rasmikan twitter aku pun dengan suka & dengan girang hatinya . Sekali aku masuk twitter lain jadi daaa . Sebab nye kan aku dah bagitau tadi aku tak reti nak guna . Dengan sebab itulah  aku tak tau nak tekan button mane satu then aku nak follow sape then sape pulak yg hingin nak jadik follower aku. Fuhh memang TERBAIK dari LADANG laa ..


Inilah antara salah satu sebab burung yg comel nie buat aku tertarik nak buat acc twitter yg membuatkan aku da lama aku tak kunjungi keadaan twitter aku yg dah dipenuhi dengan 'virus' or 'bakteria' kot . HAHAHA . Takapelah kejap lagi aku pi ziarah la yer . Kepada korang yg memang AKTIF bagai nak rak kat twitter tuh kongsi-kongsi la ilmu dengan aku yg cetek ilmu ICT nie . Tingtong Tingtong !! kepala aku dah pening . Sorry lah korang aku pi update malam-malam buta nie memang sekarang aku takde keje so membebel la kat korang sampai bosan . HEHE . Korang yg berilmu pngetahuan luas dlm bidang 'tweet' nie tolong lah ajarkan aku dlm memajukan sektor twitter aku yg dah lama terbengkalai . Tengoklah sesape yg sudi membantu aku ucapkan berjuta & berbillion terima kasih tau ! Aku tak leh bagi barang tapi ucapan dpd aku yg ikhlas & tulus hati je dapat membalas .. Aku tau yg kaki TWEET-TWEET nie mesti rupanya macam ini kat depan lappy kan ?!


Okey la tuh maksudnya korang seronok dan pandai 'menghargai' masa yang terluang .

Sekian terima kasih kerana sudi membaca bebelan aku yg tak henti-henti lagi tadi .  Kita berjumpa pada lain hari . Minta-minta dipanjangkan umur dan murah rezeki .

Wassalam 

#jumpelagi

No comments:

Post a Comment